Cracks in the wall

Szerző: bekőantal on 2010.08.15. 10:50

Hello mindenki!

Eddig azért mellőztem  ilyen látványosan a blogot, mert nem volt mit írni semmi érdekes vagy épp érdektelen nem történt. Ja és nem voltam itthon 2 napig. Kiruccantam Kistelekre. Megnéztük, hogy milyen a klub élet ott, és meglepetésemre jobb mint Szegeden......... mérföldekkel...... Meg csónakáztam meg mindenfélét csináltam. Jó volt!!!!! Viszont egy kis Kecskeméti kitérő után haza értem. Kisteleken egyébként nyitottabak a lányok, és ingyen csócsó is van, na jó, rossz vlt az asztal és így nem kelett bedobni érmét. Mondjuk százassal megy szóvala nnyira nem nagy kár érte. Na mindegy....... Lényeg, hogy itt vagyok és holyoli is biztosan postol ha erre kolbászol:) Jók legyetek!! BEKŐ IS OUT(for today)

szólj hozzá

A bejegyzés trackback címe:

https://dubstepmusic.blog.hu/api/trackback/id/tr282222844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása