1.2.3

Szerző: bekőantal on 2010.07.31. 05:03

Ez már elviselhetetlen, nem lehet így aludni. Pedig tök kelemes idő van most még éjszaka, hajnaltájt. Nap mint nap ujabb kiütések jelennek meg rajtam, és ugy viszketnek, hogy az nem is igaz. El is határoztam, hogy ma ágynemű csere, kiporszívózás...stb. Holyoli most fekszik le kb. a nagy ünneplésben. Ezúton is jó szórakozást neki! Tegnap még olvasgattam blogokat. Volt egy nagyon jópofa írás a világ 6 legagyatlanabb dalszövegéről. Nyertes Rammsten-pussy. Mondjuk a yellow submarine is elég ütős cucc. Volt még több érdekes dolog de most ezt tartottam helyén valónak megemlíteni. Emellett találtam egy brit dubstep blogot cikekkel, letöltésekkel, interjúkkal, meg sokminden mással ami kell. Mivel mi is publikáljuk az oldalunkat más helyeken, és a britek jelenleg a dubstep úttörői így szerintem egy postolást megérdemel. Szóval ez lenne az:

http://dubsilo.co.uk/

check this out, but stay tuned for us! See ya!

 

szólj hozzá

A bejegyzés trackback címe:

https://dubstepmusic.blog.hu/api/trackback/id/tr542188642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása